הח"כ החדש בש"ס מציג: זה הנושא הראשון שבו אטפל

    אייל ראובן 1 Comment on הח"כ החדש בש"ס מציג: זה הנושא הראשון שבו אטפל

    חה"כ אברהם בצלאל במהדורת סוף השבוע של 'קול חי': "הבירוקרטיה בלתי נסבלת וצריך לפשט אותה" | על מצוקת הסמינרים: "הפתרון האמיתי הוא לדאוג לעצמנו"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ הנכנס אברהם בצלאל (ש"ס), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי). "אני גאה להיות חלק מתנועת ש"ס. קמים בבוקר והמטרה היא לעזור לאנשים", פתח בהתייחס לתפקידו החדש.

    הוא אמר כי הדבר הראשון שבו הוא רוצה לטפל במסגרת התפקיד – זו הבירוקרטיה: "הבירוקרטיה בלתי נסבלת וצריך לפשט אותה. אנשים חושבים עשר פעמים לפני שהם מתחילים את תהליך בירוקרטי".

    בצלאל התייחס למצוקת הסמינרים בקרב בנות ספרדיות: "אני מטפל בזה כל הזמן. אתמול נפגשתי עם מנהל סמינר דגול. אנחנו צריכים להסתכל קדימה. אני חושב שהפתרון האמיתי הוא לדאוג לעצמנו. אם לא נדאג לעצמנו אף אחד לא ידאג לנו. הפתרון הוא לחזק את הציבור והמוסדות שלנו. אנחנו חזקים מאי פעם וראינו את גם בבחירות".

    עוד הוסיף חבר הכנסת הנכנס: "אנחנו עשינו דברים טובים ואנחנו עם רצון לגדול להמשיך לעשות ואני מאמין שנצליח. מקווה מאוד שהממשלה הזו תקום כבר. רק הבוקר מתפרסם על יוקר המחיה, הדלק עולה. חייבת לקום ממשלה כמה שיותר מהר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא !!! צריך ללמוד ביחד.. מה הבעיה? לומדים שיעור הלכה ומביאים את שני המנהגים ומספיק להפריד.. לא כל ההלכות שונות. רום -לא ..או שפשוט כל ילדה לומדת מבית אביה.. מה הבעיה ללמוד ביחד תורה משנה מחשבת ישראל גדולי ישראלל 0ומי מדבר בכלל על מקצועות חול?) מספיק כבר עם השטויות הללו. ספרדי/אשכנזי.. רק במנהג. אי אפשר שבנות ילמדו יחד? הן חברות